18 Kasım 2012 Pazar

Macy's ilk gün

Güler misin ağlar mısın? Bir yerde yeni çalışan olmayı öylesine unutmuşum ki resmen bugün eşşek tepmişe döndüm. Dilllerini anlamadığıma mı yanayım yoksa dünyanın en özel bilgilerini saklıyorlarmış gibi kullandıkları kasa sistemine mi yanayım bilemedim. Yani ben burda çalışmayı başarırsam emin olun çok değil kısa bir süre sonra profesör falan olurum. Yani ben de retailde çalıştım daha önce ama ya bizim sistemlerimiz çocuk oyuncağıydı ya da ben külliyen unutmuşum bu işi! Sanki arkalarından kovalayan varmış gibi konuşuyor herkes diyicem ama esasen ben de öyle konuşuyorum Türkçe'yi. Bugün kendimi bak sen 2 dil konuşabiliosun en azından onlar sadece ingilizce konuşabiliyor diye avuttum ama kim demiş ben İngilizce konuşabiliorum diye? Yani bu blogu okuyan herkes sizden ricam bana şans dileyin. Bu arada Macy's nedir diye merak edenlere :

http://www.macys.com/

2 yorum:

  1. Bol şanslar canım kızım:)

    YanıtlaSil
  2. Canım! Facebook' ta bir karikatür vardı, bilmem anımsadın mı? Hani, bir masanın üzerinde 6 vardı ve masanın farklı yanlarında oturanlara göre 9 oluyordu. Amerikalı da Türkiye'ye gelse aynı handikapı yaşayacak. Yani gerçek aynı gerçek; ama bulunduğumuz yer ya da konum onu farklı kılıyor.Kafanı takma, hayatla dalga geç. En iyi olmak zorunda değilsin, mükemmel hiç değil.Kendini sev, kendine iyi davran. Şans sensin, sevgiler:))

    YanıtlaSil