24 Ekim 2012 Çarşamba

Santa Clara Pazarı


Burada "pazar"lar cumartesi günleri kuruluyor ve fotoğrafta da görebildiğiniz üzere 9.00 am - 1.00 pm arasında alışveriş yapma imkanınız var. Küçük bir pazar olmakla beraber birçok çeşit sebze ve meyveyi taze olarak temin etmeniz mümkün. Aynı zamanda pazarın içinde aynı Türkiye'deki gibi stand olarak kurulu birkaç çeşit yiyecek alanı var. 
Fiyatlar kilo üzerinden değil yarım kilo üzerinden belirleniyor ve kesinlikle ucuz olduğu söylenemez. (Organik ürünler satılıyor sonuçta!)Türkiye'de pazara gitmek istemememin nedeni çok kalabalık ve gürültülü olmasıydı ama burada pazara gitmek çok zevkli. Çünkü hem sakin hem de etrafta bağırıp çağıran kimse yok. Ayrıca pazarın bir ucundan girip diğer ucundan alışverişinizi bitirmiş bir şekilde çıkmanız 20 dk'yı bulmuyor. Yani benim gibi sıkıntılı insanlar için birebir.

Bu gördüğünüz patlıcan oluyor. :)
Ve son olarak;
 Çok hoşuma giden bir karnıbahar fotoğrafıyla yazımı noktalıyorum.


1 yorum:

  1. 20 dk.da biten pazar bana pek uygun değil,biliyorsun ben pazarda 1 saatten fazla

    zaman geçiriyorum :))))Bizde yarım kilo birşey is
    tediğinde pazarcının bir dövmediği kalıyor...
    ANNEN

    YanıtlaSil