5 Ekim 2012 Cuma

TAPAS&SUSHI


Dışardan bir harabe içerisi saray gibi...
Japonların bu dışarıya kapalılığı hep bana bir enteresan geliyor nedense. Camlarını içeriden kaplamışlar ve ne içeriden dışarısını görebiliyorsunuz ne de dışarıdan içerisini. 
Neyse içi dışı bırakalım da asıl konumuz olan Sushi'ye gelelim. Daha önce yaşamış olduğum başarız bir deneyim sonrası Sushi yiyemediğime karar vermeme rağmen inanılmaz övgü alması sonucu burayı denemek için nedense acayip bir kıpırtılı heyecan duydum. Dikkatinizi çekerim heyecan değil,kıpırtılı heyecan.
İyi ki de öyle olmuş. İki farklı roll söyledik. Birisi Zigzag diğeri de chef's special. 
Açıkcası Zigzag yerken parmaklarımın benimle kaldığına şükrediyorum çünkü inanılmaz bir lezzetti. Şefe de special falan diye uğraşmayı bırakıp sadece sarma işini yapmasını şiddetle tavsiye ediyorum.


Bilmiyorum fotoğraftan seçebiliyor musun ama o yukarıdan sallanan bez parçası gibi şeyler, her masaya özel bir alan yaratabilmek için kullanılıyor. Öyle olmayan yerlerde de paravan kullanıyorlar.




Bu görmüş olduğunuz yeşil eleman Zigzag.


Bu da chef'in special'i.


İsmet sevmişe benziyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder